30 Disember 2008

Salam Maal Hijrah 1430

Selamat Tahun Baru..

~pagi2 dpt SMS dari sepupu 'ALLAHU AKBAR..Ya Allah, di TAHUN BARU 1430 HIJRAH ini. Berkatilah SAUDARAKU ini, LIMPAHKAN rezeki MU padanya, BAHGIAKAN beliau dan keluarganya. MUDAHKAN urusannya. TERIMALAH ibadahnya serta AMPUNI segala dosanya. SELAMATkannya didunia & diakhirat. AMIN! SLMT TAHUN BARU HIJRAH 1430'

Lepas tu aku tido balik...then aku dpt mimpi yg amat best...seolah2 aku merasa idup dalam kemewahan...seperti sepupuku itu...mewah dgn rumah agam...dgn bilik yg indah n romantis..dgn peti ais yg besar..tak perlu nak buka peti ais utk amik ice cube...just luar peti je (can u imagine)..dgn perabot dan tv LCD yg besar melekat di dinding..terlalu humble utk mengaku itu rumah aku bile org datang...ah! tak penah aku impikan...aku hanya bersyukur dgn hidup yg sederhana...tp dgn nikmat mimpi tu aku rasa sangat bersyukur...dpt merasa perasaan orang2 kaya...(moga org yg diberi nikmat kaya bersyukur)...alhamdulillah..tibe2 teringat lagu PIANKA-Mahu yg Besar...syok!

Tiada ulasan: