01 Januari 2009

Epi New Year 2009

Selamat Tinggal 2008

Semakin meninggalkan tahun sebenarnya aku semakin takut..sebab aku akan semakin 'matang' (tua)..hehehe..mana taknye..umo aku akan menjangkau ke suku abad..kalo leh nak mcm kanak2 lg..alangkah indahnya..tanpa sebarang masalah...huhuhu..tp mana mungkin..ada yg indah 2008 ni dan sedikit pahit yg mungkin aku sendiri yg salah langkah...atau membuat keputusan...tak pe lah...aku kan manusia biasa..

antara yg manis...menemui 'keluarga baru' dan di bulan Mac itu.....jalan n kawan2 n family pun dikira manis..tumpang kejayaan adik2 pun manis..

antara yg pahit/sengal...belajar 1 sem jek di UiTM dan amik keputusan tak mou sambung..sebab memandang diri terlalu rendah..hahahaha..insyaAllah sedang mengumpul semangat utk tahun..oh yg pasti bukan 2009 juga..dan salah faham dgn insan2 berada di sekeliling aku..(",)

Selamat Datang 2009

Antara yg pasti 2009 ni menandakan aku telah suku abad berada di dunia ni..kadang rasa malas nak wat azam kerana azam tinggal azam..tp biarlah aku wat azam gak sekurang2nya menandakan aku masih ada impian yg aku ingin gapai dan aku adalah insan yg tidak berputus asa dan ingin memperbaiki diri..(atau mungkin pada awal tahun jek..tp itu kan namanye manusia...mudah lupe...ke melayu?hahaha..terpulanglah) ..ok..antara yg aku inginkan..

~ingin menunaikan permintaan kecil mama..bercuti ke Cameron Highland (hjg tahun ke..arap2 dpt bonus manyak2..moga ekonomi Dunia, Malaysia, sume dan aku amat bagus)
~insyaAllah kalo ada jodoh..menamatkan zaman solo..berduakan lebih baik..(iye ke?)
~dan seperti biasa menjadi hamba yg baik kepada Tuhan, anak yg baik kpd Mama atau sekiranye yg diatas tertunai..ingin menjadi isteri yg baik kepada si suami..tak mou cengil2 lg..ahahaha..

ok la..tu jek..

2 ulasan:

nmmy84 berkata...

la ko da g study benti lak ke za.sayangnye tapi ok lagi dari aku yang tak pegi langsung.hihi.takde hati nak belaja.sian aku.dah kawen tanggungjawab lagi bertambah.suami suh belaja tapi kesimpulan aku yang malas :)

dibiuscinta berkata...

aah kan..da kawen lg bz..tp sebenanye terpulang pada diri..kalo nak seribu daya..tp iza ni jenis yg takut tak mampu dari sume segi..gpun 10 sem...mmg menakutkan..mcm2 pk..tu yg tak jadi...hehehe