24 Januari 2009

:.apa ye ni.:

pernah tak tanpa apa2 sebab kulit korang berwarna ungu seakan lebam...
aku penah..tp jarang sesangat..tak sampai sebelah tangan pun kalo nak dikira..
orang kata kena isap ngan pe menda makhluk halus tu..
kebiasaan nya kena kat peha atau betis...tp kali ni cam pelik..
tanda lebam tu ada kat dagu aku..yg aku lgsg tak perasan...
nak kata terhantuk pun tak...sebab apa aku sendiri pun tak pasti...
tak plak aku nak percaya ngan menda2 pelik...
tp malam tadi aku duk umah membe..sendirian..
takot aku nak kuar bilik..sebab pengalaman sebelum ni..
membe aku ni dah kawen..ada anak...
time tu die ada hal dan tinggalkan aku kat umah tu sorang2..
aku bukanla jenis penakut tp....
pagi soknye dalam kul 6 aku terjaga tibe2
sebab dengar bising bunyi walker bayi...
wah mmg cuak gilew..sebab aku tau takde sape kat umah ni
gpun takkan la anak die nak main pepagi buta...
mmg buang tabiat..
brape minit lepas tu pun...aku kol kawan aku tanya die kat ne...
dan die gtau die on the way g keje...
kacau aku time tu...
aku msg la si die...
si die minta aku baca ayat kursi n 3 kul...
time tu baru aku sedar betapa cuaknye aku sampai aku tak leh ingat sume tu...
lepas baca masih berbunyi...
die minta aku g padam sendiri..
dalam hati aku gilew ke..tak nak aku terserempak ngan mende bukan2..
da sejam berbunyi..kul 7 ni...takkan aku tak g keje lakkan sebab mende haram tu...
so aku pun buka la pintu sambil baca ayat2 tu...
walker tu elok je di sudut tu sambil berbunyi...
bile aku nak cabut bateri je...argh kerasnye sakit jari aku..
kali kedua cube walker tu terdiam sendiri...
terkejut gak..tp lantakla
janji diam..gpun aku da takde masa ni...aku nak g keje..
so persoalannya apa tanda lebam di dagu aku tu..pic ni diambil selepas 3 hari.. kalo tak lagi la ketara...abaikan...yg penting aku saje wat kenangan...hehehe


Tiada ulasan: