18 Januari 2009

::tade perasaan::

ngah syok layan industan, hp bunyi...no digi yg tertera..tak kenal pun sape pemanggil

'elo ija' slang cine..'sy ella..'
'o' sape je ella berbangsa cine yg aku kenal kalo bukan tempat aku baiki fon tu..
'u punye hp blh amik ari selasa'
'o' tade perasaan pun..
'sy nk confirm u punye hp yg warne purple ke gold'
'gold'
'o, u nak amik ari selasa ka?'
'erk, sy leh amik weekend je la'..
'ok nnt sy cube tanya u punye ye'
'k'

dlm hati da agak da..die nih sllu konfius aku nye hp ngan pemilik hp berwane ungu tu..aku rasa pemilik hp ungu tu mesti sllu push die...suh cepat2 baiki...tp kire pemilik tu tlg aku gak la..asal die kol ella tu, ella tu pun akan kol aku...ckp tak dpt siap lg...da siap baru kol...ahahaha...agak kelaka gak..tq to pemilik hp berwarna ungu yg mempunyai brand dan masalah spt aku...n skrg aku masih menunggu...asalkan siap dan boleh diguna semula....

Tiada ulasan: