22 Disember 2008

weekend..


ari SABTU sepanjang ari di rumah...mama masak makanan kegemaran aku..daging salai masak lemak cili api..sedap..aku tolong2 sambil tgk astro prima...pernikahan mawi dan ekin..wah, pelik aku mawi dengan keyakinan dan sekali lafaz telah menjadi suami..upenye die da prektis awal2 ek..ok la tu! (ala2 gaya Saida).malam p bayar wit keta..tu jek..
..Awal2 pagi sabtu tu CDie mangun..konon nak renew road tax dan bertolak ke Klang..semata2 utk temankan aku g umah Rohani..aku nak kenalkan CDie dengan kawan baik aku yg sorg nih...sempena birthday party anaknye yg setahun..SITI NURHANIZA BINTI REZA ADHA...disebabkan sepupu CDie kawen ari sabtu kat simpang renggam CDie pun g umah kazen dulu..jdnye road tax pun tak sempat renew..dan disebabkan kepenatan, tetido....lepas maghrib baru CDie bertolak ke Klang..smpi pun da kul 2 pagi..tido umah kawan CDie kat Klang tuh..
AHAD @ sok nye jumpe kul 2 lebih lepas aku layan Melodi..pastu baru terhegeh2 nak cari adiah..g la Jusco Bukit Raja tu..disebabkan hani wat beday skali ngan anak sedara die so kenala beli dua hadiah..
Smpi je umah Hani..kitorg da terlepas acara memotong kek..baru saje lepas katenye..hehehe..takde rezeki..menu bihun grg, laksa, ikan cencaru bakar dan kerang bakar, kuih muih, dan sate..ada ABC gak..puas makan2 dan borak2..balik...aritu ntah kenape aku tak berniat pun nak amik pic..mungkin sebab da lewat..hehehe..tp hani pun da tempah fotographer..so leh ar cilok pic skit nnt utk dimuatkan di sini..huhuhu
Kuar jalan..g iOi sebab da lama tak g..gipun CDie kata baik usha barang2 hantaran kalo ada Sale..aku yg teringin nak p tgk wayg sebab da lama tak menjadi kaki wayang mengajak die...utk tgk HISTERIA...tp tak jadi..die taknak lik JB lmbt..ktorg g A&W jap sebab aku dahaga dan die pun teringin nak minum air A&W dgn aiskrim tu..skali dorg ada burger hawaii baru...k order plus air milo..skali CDie sound 'ekh2 leh cium2 lak..kang kitorg tido tak lena ingat awak..sib baik cun'..eii..sllu aku yg ayat manis kat kaunter..nih die lak...ekekeke..k pasal burger tu..saje nak merasa..alamak..tak sedap lew..ada nenas..sos die pun rasa tak sedap..mbazir jek..
JALAN2.. die da berkenan kat satu kasut tu..POLO..lepas discount dpt la 1++. ok gak..duit mmg ada tp aku ckp kat die..kata nak usha je kan..nnt kalo berkenan kat lain da rugi..outdated ke...die ckp tak kisah tp aku suh die pk gak..ekekeke..kejam nye aku..tp ok kan dari die pilih yg mahal2..masuk kedai emas..aku tgk2 jek..sebab aku sendiri tak tau pe yg aku suke..design cam sama je cam org len kai..pe yg best kan..pastu jumpe kedai repair kasut..disebabkan tapak kasut aku haus..sik bunyi kelentang kelentung kalo jalan...huhuhu..die suh wat..RM7 ..ok la dari beli baru kn mahal..time tokei tu suh bg lg sebelah ksut aku ckp la..takkan sy nak berkaki ayam..die bg aku sliper..sekali CDie sound..alamak jalan ngan minah indon la...adei..malu glew..tp aku tak de kaber2..lantakla..bukan aku kenal org sekeliling pun..dalam berslipar tu kitorg masuk kedai jam..smbil tgu kasut siap..aku berkenan kat pic jam tu...wah harga 4++..lepas discount 3++..tauke tu leh nak no fon lak..die akan usahakan dpt jam tu...erk...cam taknak je..mahal!paling mahal pun aku beli jam 1++.. utk CDie aku da beli awal time aku tunang tak jadik..hahahaha..jam tu aku akan bg die..kalo time aku beli dulu 2++..skrg mesti da murah kan..ntah2 outdated pun..sian CDie..sedey..sib die tak kisah..
kul 9 da gerak ke bus stop shah alam..sekali ada tiket kul 12.30..wah lagi 2 jam lebih nak tgu..aku ngantuk glew time tu..da merapu2..so aku cdgkan die masuk dalam keta...aku nak tido..die pun ckp nak tido..skali die belek2 hp die..sim kad tak leh baca..bising die duk ketuk2..tak lena aku di buatnye...die pun da tak jadi nak tido..jam da kul 11..die ajak g 7e..nak cari air..pas cari air aku tinggalkan die dan die suh aku balik..sian aku ngantok..takyah la teman katanye..aku pun cam hampeh je..teman menda kalo da tido..wakakaka..pas lik baru rasa nyesal..nape aku tak temankan die borak2..bukan dpt sllu jumpe kan

Tiada ulasan: