19 Disember 2008

hp...rindu lew...mengimbau kembali...segerakan la...


Rindu la...
Rindu kat hp aku...
Yg da terlantar
ntah dengan sape..
aku serahkan kat kedai pada 2/11
da sebulan lebih...
rindu plak...
tak sangka lama camni

hp tu la aku gune
time aku boring2
dgr mp3,dgr radio,3g,amik pic..
amik muke kebosanan aku sendiri
leh gak transfer ke blog ni
da byk cite tak jadi n pending
sebab takde hp tu

erm padan ngan muke aku
tak reti jaga harta
bape kali hp tu terhempas
dalam kelalaian aku pegang dan jaga die
alasan aku...tak larat la nak pegang
besar..nak comel2
agak nye sebab tu die majuk
lgsg padam tanpa signal
isk isk isk
sori la
sihat cepat2 ea
nnt aku jaga baik2 (iye la tu...)

sejak die takde..
aku beli fon sementara
yg murah asal leh fon, sms, amik pic sikit2, dengar radio
tp tak de memory card..memori fon pun da penuh
dah tu tak de cable utk aku transfer ke pc..
mana aku tak rindu ngan fon lama
arghhh...
pun da penah terjatuh lebih 3x
pe plak alasan aku
erm...ringan sangat
tu yg terlepas...ahaks!

ah sebenarnye aku yg cuai..
tak reti jaga n sayang harta...
kadang org pk aku jenis suke tukar fon
padahal dorang tak tau aku hilang fon...
yg kebanyakan aku pakai tak sampai setahun...
hape la cuai nye aku ni...

dan atas alasan kecuaian aku itu
aku tak dibenarkan memakai fon slide
takut2 aku terpatahkan...
sebab cuai + ganas + kasar..mgunakan gajet itu
erkk...mmg alasan yg bernas...
sebab aku takut duit melayang lagi..

alahai...cepat la pulangkan fon aku...
cepatla dahulukan baiki fon aku...
da 3 kali aku call...
sik kata minggu depan
tp mmg aku tak nak terima
dalam keadaan fon tu berkemungkinan 'rosak lagi, lagi dan lagi..'
so aku masih sabar menanti...
da la jaminan tamat jan 09..

cepat..segera...faster...

2 ulasan:

susudalambotol berkata...

hp saya dah layak duduk sebelah tong sampah :D

scha exa dan dunianya berkata...

hahaha...biar betul hidd ni..sungguh setia dan bijak menjaga hp ek...