19 Disember 2008

sesi merepek


Ngantok


aku rasa bosan..n tangan aku ni gatal nk meluahkan..apa yg ada di hati..
padahal ada keje yg patut aku wat...
aku patut siapkan LNPT aku...tp..leceh la..tade mood lg
aku patut isi opsyen pasal cuti yg ntah ape haram aku tak tau tu..
yg aku rasa nak amik tau tp aku baru print jek pekeliling tu
tak baca pun...agak tak best utk memahami dari segi pembacaan...
ptt diadakan taklimat..lagi senang..mendengar lebih mudahkan...

skrg aku rasa cam patut letak pencungkil gigi tu kat mata aku
agak berat rasanye..sebab aku terjaga pagi tadi..dlm kul 1 lebih
dan tak leh tido sampai kul 4 lebih..kul bpe aku tido pun aku tak tau..

terngiang2 di telinga..pasal mulut2 lancang dan bisa..yg menyakitkan hati...
yg aku rasa nak luahkan tp tak tau pada sape...yg aku rasa nak kongsi d blog ni..
tp takut akan lebih mengeruhkan keadaan...bile terjaga aku rasa lega..

aku rasa mmg tak perlu..yg aku fikir itu cume bisikan syaitan..
n wat aku pk tak perlu bila aku tgk si die yg menyakitkan hati berkelakuan baik ngan aku..
pagi ni..ntah petang akan memualkan aku sendiri pun tak pasti...

bertambah berat mata bile aku makan nasi lemak..
aku sedar tp aku beli gak sebab teringin...
lama sangat tak makan...
gpun aku pk kalo aku wat kopi aku takkan ngantuk..tp tidak...huh...
Sowi *PA TSB*..hehehe
Bos : *PA*, *PA TSB* kata ape la *PA* nih letak menda nih (tag nama dan jawatan aku) camni (kat atas kalendar)
PA (bercakap dalam hati) *bukan ke Bos yg letak situ*
Bos : *PA TSB* kata letak cam ni jek..(sambil betul2kan...letak depan tray)
PA : Sibuk je *PA TSB* nih... (sowi, perkataan ni yg terpancul kuar)
Melambak ketawa Bos...
p/s: entry utk *PA TSB*..nak cite tak sempat lew..hehehe...
Pesuruhjaya Sumpah
Alahai..susahnye nak cari..dulu...dulu la...aku ingat lagi..dlm thun 05-06 dpt surat makluman mengatakan ada pesuruhjaya sumpah kat presint 8...bile aku tanya kak salina..die pun ckp ada..sebelah 7e..alih2 aku g takde pun papan tanda..malas nak naik..round jalan kaki tgk sume kedai kat presint 8 tu...penat da nih..aku pun naik je la..kat sebelah 7e tu..ada sykt cimb aviva..tanya kat derang..adei da pindah presint 9 katanye...tp tak confirm org tu ada...baik aku ke mahkamah katenye..sampai sana..mencari parking lg..sebab tak biasa..tanya punye tanya..jalan kemain jauh..upenye tutup la..smpi kul 4 jek..skrg da kul 4.20..aku kol mr lim tu die kata tak leh ar..sy ada hal...adeii...penat jek..tu la kuar lmbt lg..kul 3.45pm aku kuar..konon nak siapkan keje dulu..hampeh


2 ulasan:

zieah berkata...

hahaha ko iza... bos ko la... dia yang mai kat bilik haku.. pastu dia kata ha'ah la.. letak camni.. dia kata ko letak kat tray... pastu ko ada letak kat white board yg tunjuk dia nyer kalender...dia kata ni kalender awak ke saya.. aku pun ketawa ler.. kelako jerk...

scha exa dan dunianya berkata...

wakakaka...da die ckp ngan iza camtu jek..so iza cite kat blog ni pun camtu je la...ekekeke..