10 Disember 2008

ari kesengalan...erkkkk

seronok sgt ari ni...sume nye berjalan ngan lancar...bgn pun sedap...awal..kul 5.25 aku da bangun..tp sebenarnye aku wat jam kul 5.15...aku tak dengar pun bunyi jam...aku sedar sebab bunyi mama yg da bangun...g keje kul 7...sllu aku pecut 120-130km sebab takut lambat...mana tak lambat kalo da g keje pun 7.30 sampai opis mau kul 8.05..tp ari ni ari dlm sejarah aku bawak kut hiway dan aku pk nak jalan ngan slow n steady...nak rasa pengalaman org yg bawa ngan tenang...tak perlu rush...aku bawa dalam 80-100km...wah syoknye...rasa tenang je......eh nape byk sg parking ni...jam da kul 7.43am...lew baru ingat ari ni kan org mood raya lg..memasing bercuti...erm ptt la cepat aku sampai walaupun ikut lane yg ke2..kalo ari biasa ni ikut lane ke2 mau 8 lebih gak aku sampai...lg lew aku bawak slow...erm baru terpk mmg best ni bos takde...bos pun cuti...tp takde ide nak wat...nak wat kuar fail ngan surat ramai pegawai lak takde...pas siap...simpan lew dulu...baca brite online kat bharian dan hmetro...sblm tu online jap ym...chat ngan kak ziah..dah rasa nak terkucil pun aku tahan sat..sebab ada cite sayu...pg tadi Mas gtau aku yg ofismate, Fiza keguguran...sebak lak...sebab die wat mcm2 utk selamatkan baby dlm kandungan tu...baby die da 4 bulan...so aku ym ngan kak ziah pun pasal die..takziah fiza...moga kuat menghadapi cabaranNya...tak pe..fiza masih muda...dan insyaAllah ada rezeki lain dariNya...erm pas tu p la sat toilet...perut lapar lak...kat umah tadi minum nes je...g pantry sambil wat roti bakar...aku bancuh serbuk teh ngan air panas...erm lmbt lak roti tu membakar...hahaha...aku pun cari gule lew kat kabinet tu..dgn konfiden memasukkan satu sudu...amik roti dan blah...sambil ngadap pc aku makan roti..abis da due keping,...erm amik air..hirup...errrkkkkkkk
MASIN!!!!

adei 1st time dalam seumur idup yg hampir suku abad ni aku minum air buatan yg masin...sebijik cam rase air pantai la plak....ceh camne aku leh tak perasan tu bekas garam!hampeh...sengal tol...tue lew...men amik je ntah sape2nye...ceh..nk g wat balik pun da malas...tp terpaksa lew...dahaga lew...

1 ulasan:

zieah berkata...

huwahh huwahh huwahh kat kooo