19 Disember 2008

kehilangan MAG



Magdeline Janan Anak Lincoln..nama penuh die...
Pertama kali bertemu mmg ramah...
mcm da lama kenal..

Orang Sarawak...
Aku tak penah jumpe lagi orang Sabah dan Sarawak yg sombong..
sebab tu aku rasa senang..

Semalam adalah hari terakhir die kat ofis aku..
die naik pangkat daripada PA ke N27...

rezeki...
elok la tu..kalo tak ngadu gaji tak cukup jek...hahaha
gpun die ada dip pentadbiran awam...

kami celebrate kecil2...
tanda persahabatan...

semalam sempat juga aku borak2 berdua ngan die...
betul cakap die..
kalo kite tak rapat sangat ngan seseorg tu..
kite tak terasa sangat kalo die wat tAIk kat kite...

tp sebenarnye kalo kite tak rapat, tp org yg kite jumpe tu mmg mulut pedas...
tak byk, sikit mesti ada mkn ati gak

tp ngan die ni aku tak penah mkn ati la...iye..tak tipu..
sama2 hormat..tu yg penting..

sebab tu aku wat entry khas utk die

tahniah Mag...
kalo aku ke Sarawak..harap ko jd tourist guide aku...wakakakaka


(pic ni je yg ok dalam byk2..yg lain2 ada masalah pantulan cahaya..huhu)





Tiada ulasan: