26 Mac 2009

~Pengantin Jelita + Otak Kreatif~i lyke!!!

Majlis Pernikahan Afrah & Syarizal
13 Mac 2009, Masjid Putrajaya


(ofismate yg cun dan demam denggi di Hari Besarnye..sgt cantik kan..crown len dr yg len)
(lepas skali lafaz..ensem dan sopan je suami die..sarung..)
(kasik lagi..bangle plak...)
(kasik lg dan lagi...$$$$)

(pastu baru leh ciom..fotographer tegur..1st time amik pic batal air semayang ciom pipi...hehehe)

Hantaran Perempuan ke Lelaki - Konsep Island
(kiri: Sirih junjung. Kanan:anggur+coklat)
(kasut..kalo pandangan dari tepi mcm sejenis kapal ar)
(kiri: tali pinggang + 2 dompet. Kanan kain kot.:P)
(kiri: wangian+brgn peribadi. kanan: sejadah)
(kiri: KEK! suke ler..len dari yg len...kanan: jam+hp+kamera)






Hantaran Lelaki ke Perempuan - Konsep Forest
(Sirih junjung)
(kiri: kasut + handbag..kanan:anggur dan cupcakes kot)
(kiri: barang mekap. kanan: Hp + jam)
(sejadah)
*semua barangan hantaran adalah hasil kreativiti pengantin perempuan sendiri...yg penting konsep die len dari yg len...

5 ulasan:

nmmy84 berkata...

betulla za.kreatip betul kawan ko no.lain dari yang lain.crown die pun lain dari yang lain.

nurul aziyana berkata...

wahh kreatifnya..xpenah tgk hntran mcm ni

m@Ri@ berkata...

unikla..

f a i z a h 's berkata...

salam...
erks...sgt terkejut...tgk crown pn terkejut sudah...smpai hubby dia kena kiss pipi nti tercocok idung crown tuh..ehe..anyway cntik sgt n unik... ^_^

dibiuscinta berkata...

Alamak..sekali tuan punya badan tau la aku masukkan pic die kat sini..wah tbe2 takut die marah..tp alhamdulillah die sporting..die kata leh share ngan org len..
Beruntung sebab tuan punya badan faham la..kalo tak naya je kan..
gipun aku takde niat len selain meminati kecantikan asli dan kebijaksaan die..semoga Puan Afrah dan suami bahagia dalam rahmatNya dan dikurniakan anak yg soleh dan solehah..