31 Mac 2009

(",)

Lg 30 hari???sebulan??Ya Allah kuatkan hati ku ni..sehingga aku bertemu jodoh..
Sesungguhnya saat ini hati aku ada mcm2 perasaan..marah, sedih, benci..
sampai aku tak kisah pun kalo tak jadi kawen..
tlg la otak aku..kawal hati ni..jgn terlalu ikutkan perasaan..
Semoga hati ni menjadi lebih tabah dan sabar..
Pedulikan apa orang nak kata..



13 ulasan:

hafizah_hamid berkata...

kenapa ni iza..lain macam jek bunyinyer..sabar..msa nak dekat2 ni lah dugaan lagi banyak datang.syaitan kan tak suka anak adam mendirikan rumahtangga..banyakkan semayang hajat ek..minta kuatkan hati dan semangat

nanonano berkata...

sayep xfhm...
:|

suee berkata...

sue pun ttny2 npe cmtu lak..tp takpe la cuma harap ia jd yg tbaik utk iza ye, hope sgt iza bertemu kehidupan bahagia yg mgembirakan. kkdg dugaan dtg utk menguji kita tp tpulang pd kita cmne utk tempuhinya..

nurul aziyana berkata...

sabar..dugaan sblm berumahtangga mmg cmtu..sy penah mengalami..baru jer..time tu rase nk tangguh tp bincang baik2..seme akan back to normal..insyaAllah

nmmy84 berkata...

i tell u iza.that's feeling sure ada pd stiap bakal pengantin.just let it go.kene cool n strong.smg semua selamat.bila selesai semua ko akan rasa lapang sangat...time tu ko baru kata...syukur selesai :)

dibiuscinta berkata...

Fiza: Mekasih..mungkin iza yg tak kuat semangat..iza akan ingat kata2 fiza tu..ayat kukuh pemberi semangat tu..thanks lg ye..

Nano: susah nak cite..sebab taknak nangis..aritu luah perasaan kat pak itam pasal persiapan majlis pun suara da semacam sgt sebab tahan sebak..mungkin perasaan iza je..plus risau byk lg tak siap kot..

Sue: tq ye..kelmarin pun ada jiran nasihat..time kawen ni manyak org duk cakap2 mulut pasal kite..yg baik terima..yg buruk duk ngata tu buang terus..tp iza tak leh nak buang..iza bgtau gak pd org yg ngata tu..tp ht jd serba salah..takut disalah anggap nk gaduh..kdg iza salahkan org yg menyampaikan tp kdg ptt slhkan diri..sape suh dengar..abaikan je la..erm..ntah pape la iza ni kn..

Ija1202 berkata...

Yer la..perasaan bercampur baur tu blh di katakan ada pd setiap pasangan...itu ler dugaan sebelum kita mendirikan 'Masjid'...tabahkan hati erk..ingat itu semua ujian sebelum kita mengecap kebahagiaan..
Pandai ckp kat org jer..pd hal kite pun lebih kurang gak..

dibiuscinta berkata...

Nurul: ok..iza akan ingat yg tu sume hanya dugaan...sume akan back to normal kan..insyaAllah

Wadah: Tu la..pas sorg, sorg ckp feeling tu mmg ada kat setiap pengantin..upenye mmg mcm tu ek..selagi tak selesai..k..just let it go..cool n strong..tak nak pk2..mekasih2..

SAYANG SEMUA..AKU SEDIKIT LEGA>>

dibiuscinta berkata...

Ija: He..arap awak pun tabah n cool gak..hehehe..thanks tau kak bg email tu..sgt cepat..tp nnt iza nak reply lik..akak tgk iza isi betul ke tak ek..tq tq tq

norahafshah berkata...

iza..oh..iza...
nilah namenye manisnye brtunang..leh ke kate gitu..bleh kot kalau kte anggap ia positif..ble semua dah selesai mmg akan rase manisnye sbb kite dah brjaya mengharunginye..so buktikan yg kite salah sorang yg brjaya itu..percaye pada Allah dan diri sendiri..

zieah berkata...

ish jgn pk bukan2 ok...

wardah berkata...

iza..nape?huhu..saya rasa mmg ada bakal pengantin akan ada perasaan yg macam² ni..tensen nk buat preparation, mulut² org sekeliling sume kan..jgn pk sgt..yang penting..awak nak kawen ni..dah jgn pk lain.. :)

dibiuscinta berkata...

Mekasih nora, kak ziah dan Wadah!!!