18 Mac 2009

HIV Done!


Alhamdulillah..ujian HIV telah buat dan negatif..walaupun agak lambat skit datang..sebab jam dpn Kg Baru Hicom, Shah Alam..aku kuar opis kul 3..lik awal skit..sampai dalam kul 4.15 tp 4.21 aku da kuar klinik..tuh siap p tandas lg sblm kuar tu...hehehe..sgt skejap proses nye..benda segiempat tepat berwarna putih kat atas tu la test kid yg digunakan..pegawai tu bangun nak capai brg je aku snap..hehe..

p/s: sgt risau sebab tunang tak siapkan HIV test dan borang nikah lg..bile aku nak menghantar lak ni...adeiiii...susah gak duk jauh2 ni..


8 ulasan:

nanonano berkata...

na jugak xpergi2 lg buat test ni..
haishhh..

nurul aziyana berkata...

huhuh baru smlm amik borg..ingt minggu ni nk setel..risau jugk lambt2 nih

dibiuscinta berkata...

na: wat la cepat2 na..sebab iza pun rasa da cuak wat lambat2 ni..kalo da setle, takyah pk lagi kan..byk lg menda lain nak pk dan siapkan..

aziyana: he..btl tu..wat cpt2..suh tunang wat cepat gak.. :P

Ija1202 berkata...

Sensetif betul bila dengo orang dah siap ambik HIV test ...ni satu pun belum wat lg...week end ni baru nk balik kg ambik borang..huhuuu

hafizah_hamid berkata...

tahniah..tahniah..lepas ni dah boleh kawin..huhuhuh

dibiuscinta berkata...

ija: ija lagi la kena wat awal ek..sebab plus sibuk ngan persiapan tunang lg..

fiza: he..borang tak siap lg..tunang iza pun tak wat lagi HIV test tau..fenin

susudalambotol berkata...

paling pening memang bab nak isi borang kahwen. tapi haritu nasib baik ayah yang tolong isi kan. saya cuma sign aje :D

dibiuscinta berkata...

wah beruntungnye hid ada ayah :D..iza ngah pening gak ni tak tau sape nak jadi wali n saksi2..susah2 adik beradik je..selesai..he