10 September 2009

Terima kasih PM/ YBMK

Aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kepada Perdana Menteri Malaysia yang prihatin dengan rakyatnya walaupun dalam kemelesetan ekonomi. Rasanya ramai yang dah tahu dari berita semalam berkenaan dengan Bantuan Khas kepada Kakitangan Kumpulan Sokongan sebanyak RM500. Separuh diberi sebelum Raya Aidilfitri dan separuh lagi pada bulan Disember untuk persekolahan anak-anak. Prihatin sunggh PM kita. Janganlah pula nanti ada yang minta bonus pula dalam kegawatan sekarang ni. Sebagai rakyat kita juga perlu bertimbang rasa dengan keadaan ekonomi kita sekarang. Seandainya diberi bersyukurlah..

Alhamdulillah.

7 ulasan:

nurul aziyana berkata...

kump profesional pun nk jugak..uhuk

dibiuscinta berkata...

x bley2..kump prof da manyak wit...ahaks! ngan wit bisnes cenderati kawen lg...hehehe..

Fathiyah berkata...

duit raya dr PM tuh ;p hehehe

dibiuscinta berkata...

hak hak hak...duit raya dari sekalian rakyat tuh...hehehe

puzi berkata...

Alhamdulillah, syukur pada Allah...rezeki tu!!.... walaupun tak semewah tahun-tahun lepas...tapi pernah jugakkan takde bonus...

dibiuscinta berkata...

aih..puziii...he, mekasih sebab melawat blog ntah pape nih. he. yup..rezeki!..aah, penah je takde bonus tp jarang la ek..

nAdiRah berkata...

alhamdulillah...
amin...