03 September 2009

Instinct


Aku suka ngan gerak hati aku ni. Suka, suka, suka dan sangat suka. [Hilang sakit hati aku sebentar tadi]. Tiba-tiba tengah buat kerja aku teringat seorang kawan aku ni. Teringat nak tanya khabar, tanya bila baby nak keluar.. Bila kol, dengar suara dia, aku terus tanya khabar. Orang di talian macam ragu-ragu menjawab. Bila ditanya rupanya bukan Izan. Serupa pulak suara yang menjawab panggilan tu dengan Izan. Izan yang aku maksudkan ialah Izan Syarizad binti Zakariah. Rakan satu poli dan opismate. Rupanya tepat seperti apa yang aku jangka. Dia dah bersalin secara normal. Dapat bayi lelaki pada jam 6 pagi tadi di hospital putrajaya. Seronok dan teruja aku dengar.

[bersama izan (berbaju pink) semasa kursus tahun lepas]


[bila nak pergi melawat ni ek. ada siapa2 nak teman ke Hospital Putrajaya tengah hari ni??]





2 ulasan:

nAdiRah berkata...

kalau g kem salam ea kat izan. cakap kat dia... tahniah!!! seronok dpt baby boy. semoga sihat2saje.

dibiuscinta berkata...

x jadi la nad coz takde membe yg kenal izan utk diajak bersama.sori. may b next time la.