02 September 2009

tag

*baru letak lepas jumpe pic anak die kat blog ummiaqeef*comellll!!!!


Baru saje teringat keadaan seorang rakan yang telah melahirkan anak. Mesti comel anak perempuan dia tu. Tak sabar nak tengok wajahnya. Lepas tu baru teringat yang aku pernah di tag oleh ibu iza ni tapi tak tunaikan lagi. So, dikesempatan yang boring2 ini lebih baik aku buat...



Syarat-syarat dan terma permainan tag ini ialah:-

* Tag dijawab dalam Bahasa Melayu sahaja*

* Tag orang yang telah men'tag' anda*

* Tag orang yg anda mahu tag*



soalan dimulakan dgn nombor 0...


0. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?:

mengadap pc nih dan buat kerja



1. 2 jam yang lalu?:

memandu kereta ke pejabat

3. Minggu lepas:

hanya rutin biasa g keje, lik keje. weekend ke JB.

4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali:

Spongebob; Doraemon; Wonderpet

5. Tiga binatang yang anda tak suka:

Tikus, cencorot dan seangkatan dengannya

6. Lima fakta tentang anda:

suka makan

suka tido

suka tgk tv

xsuka orang marah

xsuka orang yang mempersendakan aku

7. Tahun depan mungkin:

saya ...................................

8. Saya tak reti:

memandai2


9. Saya pandai: memandai2

10. Kawan saya: ada yang sangat baik, ada yang menjengkelkan, ada yang suka ketawa, ada yang suka gelak dan cakap sindir, ada yg mcm2 ada...

11. Saya ada orang yang saya sayang dan orang yang menyayangi saya mcam yang kamu ada.

12. Saya seorang yang ingin kecapi bahagia selamanya. nyah kamu yang menjadi punca kecewa dan menyakitkan hati.

13. Adik saya: ade 3 orang dan semua lelaki.

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 4):

makanan

minuman

pemandangan

kebanyakkan ciptaan Tuhan


15. Bilakah pertama kali anda bercinta?:

umur 16 tahun.

16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda:

- [tak tanya pulok]


17. Saya rindu sgt mase zaman saya kanak-kanak.

18. Saya tak sabar nak tunggu sesuatu.

19. 5 laman yang anda selalu layari: yahoomail: blogspot: facebook: friendster: email treasury

20. Siapa yang anda mahu tag?

*iza [nak tgk baby....]


Tiada ulasan: