15 Jun 2009

surat tukar

Jumaat. Aku tanya pd PA SUB utk ke sekian kalinya lagi sama ada surat aku dah disokong ke belum. Belum katanye. Ptg PA SUB suruh amik surat aku yg da disokong tanpa pengganti ok.. Hoooraayy!! Cube tgk tarikh surat aku ngan tarikh SUB conteng2 tu..hampir sebulan ok..Bucuk aku sik tanya je da kuar bilik bos belum..huhuhu..Bucuk takyah tanya2 lg ok..pasni saya akan berurusan dengan JPA pula..Bucuk tgu je berita gumbira ok walaupun lambat.itu sudah pasti..sabar je la..











2 ulasan:

♥ EeiNz ♥ berkata...

huhu..berjauhan kite nti kan? pas ni x tau bile lagi leh jupe ;(

Tanpa Nama berkata...

salam..boleh tak emelkan kat saya contoh surat pertukaran awak sebagai rujukan..minta tolong sgt-sgt kat awak..emel sy c03002903@yahoo.com..terima kasih..