15 Jun 2009

Anugerah dgn kehendakNya


Hanya Dia yang Maha Mengetahui kenapa kami tidak diberikan rezeki yang cepat.
Aku tawaqal dan berserah.
Jarak cuma asbab..

Sgt best bila aku beritahu hubby ari ni aku 'bocor' melalui sms, hubby balas
'Hurm..bile nak dpt baby ni'
So sweet..mmg aku tak sangka hubby berkongsi niat yg sama utk dpt baby awal
Aku fikir die masih muda utk itu.

aku silap.

Katenye 'da kawen mesti la nak anak'

oleh itu aku mengerti juga perasaan sorg wanita yang rela dalam terpaksa
membenarkan suami kahwin lain jika tak dpt berikan zuriat utk si suami..
betapa bernilainya anugerah anak itu dari Yang Maha Esa.

minta dijauhkan la utk sampai ke tahap itu..

ada juga org bertanya tp aku suka dgn slambe je jawab 'ala da dtg piyed pun ritu'
mereka cuma nak kongsi kegembiraan je..tp nak wat camne kalo takde berita gembira utk dikongsi..kuikuikui..

apa yg blh kami wat cume usaha,doa n tawakal ke arah itu sahaja
apa yg penting???

KERJASAMA..

wua3..ntah pape ntah..takde kena mengena...serabai!







3 ulasan:

♥mama gojes♥ berkata...

ala sabar la iza..ne baru permulaan...rezeki akan datang jugak xkire xcepat atau lambat...

♥EeiNz♥ berkata...

insyaallah...coming soon ;)sabar yek darl..

Mawaddah berkata...

takpe za.baru lagi tu.take time.ada rezeki lagi.jadi aku,relax je lagi.sampai mase mesti Tuhan bagi.ada lah nanti hikmah die kan.sape tak nak?ye tak