24 Jun 2009

CintA + KelahiraN - mei

penilaian dari pakar yang mengkaji hubungan kasih sayang dan cinta seorang individu mengikut bulan kelahiran.

Mei
>amat mudah jatuh cinta
>baik dan jujur dalam perhubungan
>perasaan cinta yang mendalam
>mudah untuk dipujuk
>kurang suka untuk sentiasa bersama
>mudah menerima cinta seseorang
>pilihan yang tepat dalam berpasangan
>nekad untuk menjaga hubungan yang baik
>pandai mengatur hidup pasangan (bukan Queen/King Control)
>suka mengangankan sesuatu yang indah bersama pasangan
>sentiasa dahagakan kasih sayang dari pasangan tp tak pandai memperlihatkan
>ambil berat dalam menjaga hubungan
>pasangan ideal:lahir dlm bln 6,9,10,11


Kajian tu kebanyakkannye betul utk diri iza sendiri. Nape Mei je?sebab aku n hubby dua2 bulan mei..utk tnjuk kat hubby lew ni..bonus la utk sape2 yg bulan mei gak..utk sape2 yg satu kepala mcm iza suke nak tau kajian2 ni..blh la ckp nak bulan bape ek..ngah malas nak taip sume..he.









5 ulasan:

OnN!Ey berkata...

ya...hu3...
i mei N usben okt...
match...suke3...

alladiin berkata...

saya plak, bulan mengambang...haha.. bulan disemberlah.. tak de dlm senarai tu...

Fathiyah berkata...

iza & husband lahir dlm bln yg sama ek.bestnye.every year celebrate sama2.plan la dpt baby bln mei gak.hehehe.ada masa lg ni ;)

dibiuscinta berkata...

onniey : :)

alladiin a.k.a en. ashri: nnt sy letak utk bulan disember ek..khas utk en. ashri

Fathiyah: He tak leh gak nak celeb sama..jauh gak la jarak walaupun sama bulan..25 hari tau..mcm tau2je..iza pun penah ckp ngan husband kalo bln 8 jd baby best sbb dpt baby bln mei..tp tkt gak rancang sgt, tak dapat lak..tawakal je la..he..

Ziela Anwar berkata...

jemput arr ke blog aku.. nak bentang karpet merah dulu ker weh?