05 Julai 2011

Hasil nuffnang

Alhamdulillah. Akhirnya berjaya juga cubaan aku.  Sebenarnya aku nak pamerkan 0.25 sen pendapatan pertama aku yang berjaya pada bulan lepas.  Tapi disebabkan lambat belajar macam mana nak copy, jadinya rezeki sudah meningkat ke 0.47 sen.

Korang gelakkan ke???
Mesti korang jangkakan sehebat korang berpuluh-puluh ringgit kan?? kan???
Saya budak baru belajar lah..
TAHNIAHkan lah saya.

Dah lama tau saya nak belajar dan berguru, tapi diri sendiri pun malas, mana nak dapat.
Sekarang baru rajin.
Tapi kerja pula melambak.
Nak buat kat rumah, al maklumlah anak saya, anak gajet.
Jadi apa yang patut sajalah.

p/s:Dari aku membuang masa FB layan orang yang menyakitkan hati.  Baik aku layan perasaan kat sini.  Tak gitu? *fuh2! jauhkanlah perasaan sakit hati tu, taknak fikir.



3 ulasan:

wahi berkata...

wah cm ne cm ne ajar ajar

MRS. K berkata...

BE banyak tu.. leh up lagi earnings.. hehe

dibiuscinta berkata...

weda: mula2 g kat nuffnang, pastu sign up.nnt dia ada ajar mcm ne nak letak iklan ikut step.

Mrs. K: BE tu apa? ajarlah mcm ne nk dpt byk mcm awak!he