23 Mei 2011

Hasil Free Header By Kei Seichi


Tadaaaa!!!! ni hasil Kei Seichi..wah fast n furios kan..copek!..terpikat pada pandang pertama..

Terus aku apply kan kat header aku..ahahaha..gelojoh kan..

Tapi..ada masalah sikit je..bukan dari dia tapi header aku tu..ada warna..Background aku suruh Kei buat transparent.  kebetulan lak header aku yg tang atas ke tengah tu warna hijau dan ke bawah warna ala maroon..haih! cacat ok..tengah cube ngendeng-ngendeng beliau kalau beliau berjasa baik edit mana yg sesuai..pastu aku ngan jahatnya mengendeng suruh tukar pic kiri ke kanan dan kanan ke kiri..wah! kemain over ko ni iza kan..sian orang tu..ahaha

Dan sepantas kilat beliau balas ngan pic ni...


Mekasih la bebanyak ye Kei..da lama benor iza teringin nak tukar header...dapat lak jumpa orang berhati baik nak tolong buatkan..orang yang kita tak kenal lak tu..so, TERIM KASIH DAUH KELADI.. NANTI NAK MINTA TOLONG LAGI...wakakakaka

 

1 ulasan:

♥ EeiNz ♥ berkata...

pic budak kecik tu yg xtahan. saaaangat comel !