04 Jun 2011

25 Mei 2011 - Birthday Suami ke 25

Birthday kali ni aku buat simple je macam tahun lepas. (Tak cerita pun)
Cuma tahun lepas celebrate ramai-ramai.
Tapi disebabkan kali ini kami duduk bertiga je.
Jadi sambut bertiga.
Aku tempah apam polkadot dengan member FB.
Tengah hari pulak aku ke kedai kek.
Inilah hasilnya.




romantik tak aku? Ahaks!

Lepas itu dinner ke Pizza Hut. (Dah kata penggemar makanan segera, situlah pilihan dia)
Tapi time makan ni memang tak ada selera.
Ada terima kes penipuan. (Nanti kalau ingat aku cerita)
Aku sibuk dengan telefon dan suami sibuk dengan handle Aisy yang sangat lasak.
Jadinya bungkus dan bagi pada keluarga mentua.
Sian dia. Sorry.
Tapi sebelum tu pergi buat report dulu kat balai pasal kes tipu tu.
Balik rumah da kul 1 lebih.
Nasib badan.


2 ulasan:

tia @ Ini Kisah Tia berkata...

wah! apa yang tipu2 ni ? huhuuu ..

Bila Ku Temu Bahagia

scha exa dan dunianya berkata...

He tk da masa nak cite..nnt ekh..