17 Jun 2011

aisy ke klinik

Penat glew ok. Skrg da jam 4.00 ptg bru smpi dr pg kt klinik. Pg td cek aku. Kul 12 cek aisy coz smlm dmam panas,da smgu btuk n selsema. Sblm ni ada dmam tp skit je. Mcm segan nk dmam. Smlm bru perasan panas sgt. Alhamdulilah cek amek darah td sume ok cuma hb kurg. Da mcm problem masa aku ngandungkn dia plak. Jumaat dpn kena g lg. Sib aku dpt mc ari ni. Wlupun da amek cuti. Doc kte npe amek cuti,bazir je. Amek je mc ni. Ha3 tbaik la doc ni. Aku xnk dia bising lak. Bazir ktenye. Time amek ubat td,malu seh! Aisy tkeluarkan u'uk dr atas suar.kena meja farmasi. dah jd aku nk cpt blah. Ng peg farmasi laki cina tu y x mesra alam. Plastik pun aku mta. Dah tu nk kena mta tlg mskkan. Xnampak ke aku ngah bersihkan u'uk aisy kat meja tu. Da jadi aku xtau pe biji butir ubat tu pun. Lantak lah. Janji aku bg n aisy sht nanti.
Published with Blogger-droid v1.6.8

Tiada ulasan: