01 Mei 2011

1 mei 2011

Selamat Hari Jadi Yang ke 27, Shah Iza.
Terima kasih pada yang da wish dan yg akan wish :)

Terima kasih buat Encik Mohd Izzul Hasmi yang dah wish.
Untuk awak, saya ucapkan Selamat Ulangtahun perkahwinan kita yang ke 2.
Terima kasih kerana menjadi sebahagian dari orang-orang yang bermakna dalam hidup saya.
Terima kasih dengan semua kebaikan B.

Maaf bila saya berkasar,  Maaf bila saya marah, masam.  Maaf bila saya tegur.  Maaf bila saya 'menolak'.  Maaf bila saya tak dapat tahan kentut dan lagi, terbusuk. =P.  Maaf bila masakan saya tak berapa sedap. 

Saya boleh dikatakan bangga sepanjang tahun ke-2 kita bersama.  Sebab tahun kedua kita lebih baik dari tahun pertama.  Hati saya terasa kurang diusik.  Bangga sebab kita duduk bina rumahtangga sendiri.  Walaupun duduk di rumah sewa, saya bangga sebab semuanya atas usaha kita sendiri.

Saya sayang B.  Semoga hari mendatang kasih sayang kita lebih erat.  Semoga rezeki kita bertambah.  Semoga kita menjalani hidup atas jalanNya.

Amin~



3 ulasan:

.:Yana:. berkata...

hepy belated besday iza...
sedangkan lidah lg tergigit..
gitu lah lumrah hidup berumah tangga..ade pasang surutnyer..

Unknown berkata...

wahh... hepy belated besday...
kan yana kan... tak kesah la... janji persefahaman tu masih ada...

scha exa dan dunianya berkata...

k.yana: thanks..a'ah...tol3..kalo perfect tu tipulah kan..

kak ziah: thanks gak kak!!arap persefahaman tu ada smpi bebile..amin..

thanks tinggalkan jejak ;)