21 Mei 2009

PTK



Arini sepatutnya aku PTK tp tgk la pusat peperiksaan tu kat mana..

Melaka?alahai..jadi malas nak pergi..

Mulanya nak gak pergi..

Ye la pas exam leh aku gerak ke JB jumpa suami terchinta..
Leh amik cuti Jumaat tu..hehehe..dpt lama sket ngan suami..
Tapi bila pk2 balik..
Kang nak mencari tempat satu hal..

buat nye tak sempat amik exam sebab sesat mahu cuti aku dipotong..

so kemalasan jadi amat berganda2..

Jadinya aku membenarkan gaji aku masih ditakuk lama tanpa usaha..

;) da...





























3 ulasan:

Mawaddah berkata...

awat tak p.slu kan za kat negeri ni die p hantar kat negeri orang.jarang wat ptk kat melaka sendiri.wadah baru skali amik.sampai skrg malasnyeee.takot sangat nak exam da.hehe.waaa satu paper je lagi tu.terer la.satu lagi da aras 4 la ni.

nadirah berkata...

awat tak p??? bley jumpa aku. dah le aku sensorang arituh... kalau tak ade teman. hehehehe...

scha exa dan dunianya berkata...

wadah,
sebenarnye dua2 iza dpt 3, tp iza pk time tarikh tu iza baru lepas kawen..mana sempat baca, so try nak amik satu je..aleh2 dua2 kertas pun tak amik lew jadinya

nad,
ish tak tau nad ada, kalo ada leh tanya nad sebagai penanda arah nak ke sana..mmg takde rezeki lew nak amik ptk n jumpe nad..hehehe