14 Mei 2009

luahan hati

Tak tau mcm ne nak menggambarkan perasaan setelah bergelar isteri orang..
Mungkin sebab banyak sgt 'terasa' sebelum kawen sampai takde pape perasaan lg..
Sungguh..
Kadang aku terfikir..
Adakah fungsi orang2 rapat yg berada disekeliling kite hanya mampu mengata..
Hanya mampu mencari salah..
Hanya mampu mengeruhkan keadaan..
Sungguh aku sedar itu dugaan..

aku sangat puas
puas dengan segala kata cela dan pujian..
segalanya buat aku belajar lg erti sabar dan tenang
dan pernikahan dan perkahwinan yg disaksikan ramai itulah hasilnya..
Hasilnya juga buat aku terima dengan tenang dan gembira..

enjoy!!!

sebetulnya aku terharu dan berterima kasih sangat dengan Mama dan Alang (Adik Aku)
Mereka orang paling 'kuat' di hari2 bersejarah aku..
Mereka tak kenal erti penat..
Aku tau Mama dan Alang lebih penat ari tu..
walau aku lihat wajah manis saje yg terpancar di wajah mereka..
Mereka juga ada sponsor sket utk tambah pe yg patut..
Mereka juga dengar segala suka duka aku..
Mereka lihat setiap detik suka duka aku..

Buat Mama dan Alang
aku gembira punye kamu..
aku sebak setiap kali peluk kamu..

1 ulasan:

baBe_ieza berkata...

tahniah iza..dah jadi isteri orang ye..pasne boleh join kelab iza lak...kelab mummy..hehe