15 April 2009

TAG tentang blog

tibe2 tkde benda nak wat kat blog ni..wat tag pun best gak..cam tag yg lepas, rasa best sebab dapat kenal lebih lagi ngan kwn2 yg aku tag..ok kali ni aku kena tag oleh ieza lagi..

Tag - Tentang Blog

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
dibiuscinta - sebab aku bakal menempuh dan sedang dlm detik2 alam cinta yang sebenar(perkahwinan)..

2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http://dibiuscinta.blogspot.com/
time wat blog ni sangat suka ngan bait2 lagu Yusri KRU dan Melly Goeslow ni

3) Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
lebih berkisar tentang peribadi dalam menjalani idup seharian..ala2 diari lew..

4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda?
belum pernah terasa langsung lg..masih selesa dengan blog yg aku ada

5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?
pendapat ttg blog LOtS Of LOvE..suke ngan pic2 sekitar majlis BIG DAY ieza lew..hehehe

nak tag FIEZA, SURI, NORA dan AZIYANA
(kerana mereka telah menjawab tag n award aku sebelum ni..hua3..ntah pape kan..)


3 ulasan:

tun teja berkata...

salam kenal dr kaktun.
semoga sihat sihat dan bahgia selalu.

Fathiyah berkata...

iza,kte sure awak makin bz skg.relax.insyallah,kte doakan majlis awak berjalan lancar & diberkati Allah swt.bila awak start cuti?btw,thanks 4 the award :)
kte ketinggalan ketapi...huhu ;p

aRe_uDear berkata...

Salam kenal2 yer.. tag jgn x tag yang hahaa...