13 April 2009

Menjawab TAG Mak YonG @ iEza

NICK NAME
Kebanyakkan org suke panggil aku dengan nama penuh.. ~SHAH IZA~huhu
~SHA/IJA~kengkawan time sek. menengah rendah/menengah...
~IZA~ gelaran kenkawan kat poli/opis...
~ANGAH~ pangilan family, sedara mara @ jiran


SIFATKU
tak reti nak describe diri sendiri..
tp aku perasan perangai aku ni cam suke ikut pe yg org wat kat aku..
kalo org tu baik,aku baikla..
kalo org tu wat buruk, malas nak layan..

INSAN ISTIMEWA

org2 yg berada di sekeliling aku terutama mama..n future husband

LAGU PEBERET
Tak Mungkin Kerana Sayang- alia
Tanpa
I'm Yours & Lucky - Jason Mraz


MAKANAN PEBERET
Asal pedas..


WARNA PEBERET
Tade..sume pun boley


3 BENDA WAJIB DALAM HANDBAG
Enpon, i/c+lesen memandu, kad+duit lew...ada lg..kunci keta..terlebey sudah..

DRAMA AIR MATA TERAKHIR, KENAPA?
ntah..da lama tak tgk cerekarama ari sabtu..lately cam da tak menarik..kalo tak cite2 tu la yg kasi kuar air mata :P

SILA MENGETAG 6 ORANG
~Suri~
~Fiezah~
~Weda~
~Kak Ziah~
~Nora~
~awak lew (",)~



3 ulasan:

cujern berkata...

iza, sorry la weh... bukan menyombong ar.. aku selalu konpius blog ko ngan blog ngan ieza...nampak cam same je... patutlah aku takde link ko kat blog aku..huhu..sorry.... kalau ko tak tegur, aku pun tak pasna.. sorry la beb... jangan le emo k... tak sengaja la... hehehe

bab reply komen tu, aku tak reply sume komen sebenarnya sebab ade sesetengah komen yg aku rasa tak perlu reply...contoh kalau komen tu ayat penyata... hope ko paham k.. heheheh...., dun worry...aku dah link ko kat blog aku...

er, anyway...tahniah...dah nak kawen eh.... add aku kat fesbuk eh...

suee berkata...

aiyo kene tag..tenkiu..tp yg ayat last suh tag 6 org lak..tak tau saper...kui3

scha exa dan dunianya berkata...

yeay cujen da pasan iza!!!sian cujen kena terang panjang lewbar..hehe

sue tag je balik sesape..wakakaka