28 Ogos 2009

terbang~~~

he.. tak tau nak letak tajuk pe..ari ni pas abis keje terus ke rumah akak ipar kat seksyen 7, amik die dan gerak ke JB. Bukan pe, aku ni nak drive malam2 sakit mata lew..silau..so kena gerak cepat..tp singgah la jap solat ke..tak pun qada' je..leh jama' ke? Dulu masa sekolah agama, ustaz bg contoh perjalanan dari kedah ke Johor..hahaha..tak tau 90 marhalah tu jauh mana..kekeke..malu bertanya sesat jalan..weee...

erm ni la 1st time pose sbg suami isteri..ada beza ke ek..he..dugaan..dugaan..wakakaka..berbuka dgn keluarga baru juga..mesti ada kelainan..kat johor cepat sket waktunye..kalo biasa aku jaga kul 5 tp ngn family in law kenala bgn awal kan..he..arap aku selamat pergi dan balik..tu jek..

1 ulasan:

Ziela Anwar berkata...

klakor ler ko nih