18 November 2008

just new...blur



adeii..da poning da palo makcik ni...sekian lame aku memutar belitkan blog ni..rasa lg terputar urat dalam pale hotak aku ni..wakakaka...erm da rase berpinar2 da pale ni...tak tau nak wat lagu mane...

erm...1st entry ni aku nak share cupcakes yg kawan opis aku tempah ni...memang besh...yg best nye pepagi lepas aku amik newspaper aku masuk2 je da ada minatang tu..erm rasa teruja dan dihargai..siap amik pic lagi...dalam pale ni ter pk sape la yg baik hati bagi ni...mustahil ar aku ada admire...memang haram la...wakakaka...aku tunggu sape nak ngaku dia bagi...tp takde gak..lastly aku tak tertahan menengok kecomelan kek tu aku pun tanya la kawan aku sama ada dia ada dpt pape tak special...ADA...ha jawapan yg melegakan hati aku...upenye dari NORA...thanks la...sayang tau nak makan...rasa comel sgt..aku bawa balik umah...makan dengan ketenangan dan penuh inspirasi..hehehe...sodap...tak tau la sebab kek tu sedap ke atau sebab kek free..ekekeke..tak la..mmg kek tu sedap..Erm sesape yg berminat atau nak wat tempahan ke leh layari

http://pnutcakes.blogspot.com/

erm...aku tak de share pape ngan tuan nye..dan aku tak kenal pun tp tak pe...tolon menolong pe salahnye ye tak...bayangkan bile melihat kecomelan kek tu..rasa dihargai...oleh itu, sama2lah kite give n take...wakakakaka..da...

1 ulasan:

Mawaddah berkata...

salam...sape ni ek.nnt klu singgah blog kite bgtau k