18 Februari 2013

~ Omega Shaklee untuk jantung, gout dan otak ~ Promosi Februari 2013

  Tadaaa...

OmegaGuard™  

Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan  Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.

Shaklee OmegaGuardTM merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan.  Satu hidangan OmegaGuardTM menyediakan 1000mg asid lemak omega 3  termasuk DHA dan EPA.







Mengapa Omega Guard Shaklee?

Omega Guard Shaklee melindungi jantung anda kerana ia membekalkan asid lemak omega 3 berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh bergred farmaseutikal.

Omega Guard Shaklee mampu mengurangkan risiko penyakit jantung. Satu penyelidikan yang menyokong fakta tersebut tetapi bukan muktamad menunjukkan pengambilan asid asid lemak omega-3 seperti EPA dan DHA boleh mengurangkan risiko penyakit jantung koronari. Satu hidangan Omega Guard dapat membekalkan 905 mg asid asid lemak omega-3 EPA dan DHA.

Apa maksudnya Omega Guard Shaklee Ultratulen dan bergred farmaseutikal?

Salah satu ialah minyak ikan terbaik di dunia. Shaklee Omega guard diekstrak dari ikan laut air sejuk. OMEGA GUARD adalah 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan. Omega Guard Shaklee adalah supplemen minyak ikan yang dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari 3 molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semula jadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakkan jenis ikan.

Minyak Ikan Terbaik di Dunia?

Omega Guard Shaklee mengandungi satu rangkaian spektrum penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi.  Satu kajian Omega guard dapat membekalkn 905mg asid lemak omega-3 EPA dan HDA.

EPA menyihatkan jantung dan sendi anda
DHA penting untuk perkembangan dan fungsi-fungsi otak.

Secara umum kebaikkan minyak ikan sangat banyak dan diperlukan untuk kesihatan lelaki dan perempuan.

Siapa yang perlukan?

- Individu yang ingin memelihara kesihatan jantung dari awal
-Pesakit jantung - memperbaiki kesihatan kardiovaskular di samping membantu memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal.
- Pesakit gout -  mengurangkan inflamation dan keradangan di sendi
- Kanak-kanak setahun ke atas -  perkembangan dan fungsi otak
- Pelajar - lebih fokus dan perkembangan dan fungsi otak
- Ibu Mengandung



 Kelebihan OMEGA GUARD Shaklee?

  • Asid lemak: Omega -3 merupakan asid lemak yang penting yang tidak dapat dihasilkan oleh badan kita. Omega -3 dari asas tumbuhan tidak boleh ditukarkan kepada EPA dan DHA secara berkesan oleh badan.
  • Mencegah penyakit saluran darah dan strok : DHA & EPA boleh menentang thrombosis, tekanan darah tinggi yg lebih rendah dan kepekatan darah, melincirkan saluran darah, dan peredaran darah yg. lancar. Dengan itu, ia efektif untuk membantu mengekalkan tekanan darah normal dan ketegangan di leher atau sakit kepala.  Merendahkan kolestrol, menghindar pembekuan darah didalam badan, membantu mengekalkn tahap kesihatan trigliserida dan kolestrol LDL, mengawal masalah obesiti, mencegah arteriosclerosis, myocardial infarction, membantu mengurangkan risiko penyakit jantung.
  • Membantu tumbesaran & perkembangan otak janin dan membantu perkembangan memori untuk dewasa dan kanak-kanak : DHA adalah nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina. Ia penting terutamanya pada 3 bulan terakhir perkembangan otak janin semasa dalam kandungan. Susu ibu mengandungi kandungan DHA yg tinggi.
  • Meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru: Membantu mengawal sistem imun seperti memperbaiki alahan kulit, psoriasis, demam, bronkitis, penyakit lelah, hepatitis, SLE, dan penyakit buah pinggang.
  • Menentang kanser: Kajian yg dibuat menunjukkan bahawa Omega-3 boleh mencegah kanser paru-paru, payudara, prostat, dan kolon. Ia juga boleh meningkatkn enterogastritis, merangsang kesihatan hati selepas pembedahan dan membantu pankreas pesakit kanser untuk berfungsi dengan lebih efektif.
  • Memelihara fungsi-fungsi sendi: Paras asid lemak larut dalam tisu rawan. Oleh itu, ia boleh mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan. Omega juga dapat mencegah arthritis, memelihara fungsi-fungsi sendi dan gout dengan efektif.
Apa promosinya?

Beli 6 percuma 1..Total RM654 (WM)/ RM672 (EM).
Kalau nak beli satu kira sendirilah ye..
Harga asal RM136.00
Boleh share dengan rakan dan saudara mara. Kalau nak buat stok pun boleh sebab tempoh expired pun lambat lagi (^^,) Lai..lai

Sebarang pertanyaan lanjut dan untuk mendapatkan harga istimewa:
Shah Iza Shahdan| Pengedar Shaklee anda No. ID: 913771| 017-7807014

.


 

Tiada ulasan: