18 November 2010

aku merinduimu...

Assalamualaikum....
Rindu sangat nak berblog..Tiba-tiba rasa facebook sangat memboringkan dan amat merindui blog...Sebenarnya dah lama aku rindukanmu... Rindu cerita saat suka duka, bukan takda masa, ada sebenarnya..boleh je celah-celah masa tu kalau nak, tapi aku je tak pandai nak bahagikan masa untukmu..Bukan takda cerita gak, banyak sangat sebenarnya sampaikan sekarang ni tak tahu nak cerita yang mana satu..
- Nak cerita saat bersalinkan cahaya mata pertama.
- Nak cerita perkembangan anak.
- Nak cerita pasal aku sekeluarga.
- Nak luah perasan, itu ini..ah banyak lah...sampaikan sekarang momen terpenting semasa melahirkan anak tu pun hampir ada yang lupa..ha engkau, amik! rajin sangat nak update..walhal aku nak sangat simpan momen tu untuk kenangan diri dan anak sekiranya dia bertanya...dan nak baca...
Teringin jugak nak buat wajah baru pada blog ni tapi takut pulak ada yang hilang dan boleh dikatakan perlu ambil masa dan hehehe malu gak nak mengaku tak berapa pandai sebenarnya..lama dah tak godek-godek dan bege2 blog ni..
Mulai esok akan ku selit-selit masa untukmu ye...macam2 nak cerita...tunggu tau...arh teruja lebih la..he..





Tiada ulasan: