24 Februari 2014

Pemanggang Ajaib Are Ikan Gen 3

Assalamualaikum.

Hari ini nak kongsi perasaan gembira semalam terima by post Periuk Goreng Ajaib Generation 3 ini.  RM237 sahaja.  Saja tambah koleksi gajet memasak.  Semoga memudahkan urusan di dapur. Al-maklumlah saya jarang sangat masuk dapur untuk masak.  Dapat suami yang ajak makan luar saja.  Tapi naluri saya kuat nak masak untuk keluarga.  Lagi-lagi bila Zahra sudah besar ini.  Nak tengok dia gemuk.  Aisy juga.  Masing-masing gemuk masa menyusu badan tapi kurang makan.

Nanti kalau rajin saya tepek apa yang saya masak dengan Periuk Goreng Ajaib Generation 3 ini ya ;)


Resepi boleh dapat di sini atau add fan page pemanggang ajaib.


Untuk order Pemanggang Ajaib dan Shaklee, pm saya;





Shah Iza Shahdan 
Pengedar Shaklee [ID: 913771] 
017-7807014
 

Tiada ulasan: