24 Oktober 2013

Set Kecantikan

Set Kecantikan Shaklee terdiri daripada:

*Vitamin E - Dari sumber ASLI dan SEMULAJADI, d-a-tocopherol (400 IU vitamin E). Memberi kesan yang bagus kepada kecantikan kulit dan saraf. Anti-oksida yang sangat penting untuk kesihatan sel yang optimum. Membantu mengawal tekanan darah, risiko penyakit jantung dan strok. Membantu dalam penyembuhan luka.

* Vitamin C - Bioflavanoid complex Antioksidan yang hebat. Hanya dalam vitamin bersumberkan semulajadi. Membantu mengekalkan kesihatan kapilari darah. Membantu pemulihan luka kerana ia juga membantu pembentukan kolagen. Menyokong sistem imun.

* B-complex - Stress, tabiat pemakanan tidak sihat menyebabkan pengurangan B komples dalam sistem tubuh. B1, B2, B3, B6, biotin dan asid pantothenic membantu tubuh bagi meningkatkan metabolisme protein, lemak dan karbohidrat kepada tenaga. Asid folik dan B23 membantu pembentukan sel darah merah dalam tubuh.

*GLA - merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E. Menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri

Tambah

*ESP - diperbuat daripada non-GMO (genetically modified organism) soya yang lengkap dengan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan. Sel kita diperbuat daripada protein dan ESP membantu untuk menghasilkan sel yang sihat, menggantikan sel kulit yang sudah mati serta membaiki struktur kulit semula.






















Shah Iza Shahdan
ID Shaklee | 913771
0177807014
 

Tiada ulasan: