18 Februari 2014

||| Firoadenoma III - Tiada??? ||

Assalamualaikum..

Sambung dari kisah Fibroadenoma II ini.  Ramai yang WhatsApp bertanya sama ada saya pergi atau tidak melakukan pembedahan.

Jawapan saya, tidak.

Kenapa?

Masa itu anak pertama saya sedang menyusukan badan.  Kemudian, saya rancang selepas anak saya lengkap menyusu 2 tahun saya akan pertimbangkan tapi rezekiNya saya mengandung sekali lagi. 

Yang pasti, setelah sekian lama bila ada yang bertanya dengan saya pada awalnya sama ada saya buat pembedahan atau tidak, baru saya cek ketulan Fibroadenoma itu, lega!

Tiada.

Dia tanya saya ada amalkan apa-apa tidak?

Setahu saya memang tiada melainkan selepas 3 atau 4 bulan bersalin anak kedua saya amalkan makanan tambahan / vitamin Shaklee.

Ditanya lagi apa yang saya ambil pada masa itu?

Saya ambil dan amalkan

  • Vita-Lea.
  • Alfalfa
  • Chewable C (masa itu Sustained Release Vita-C Plus tiada stok lagi)
  • Vita-E Complex
  • ESP

Lepas itu saya ada tambah B Complex

Jadi itu semua yang saya ambil sebelum saya sedar yang ketulan Fibroadenoma itu telah tiada.

Alhamdulillah, syukur yang tidak terhingga.  Dengan Shaklee saya dapat perbaiki kesihatan saya.  Dengan Shaklee saya dapat menutup lompong kekurangan nutrisi saya setiap hari.


Bagi yang berminat dan ingin bercuba boleh WhatsApp saya.  Saya sangat mengalu-alukan anak mengamal Shaklee kerana vitamin ini vitamin semulajadi, bukan sintetik.


Shah Iza Shahdan 
Pengedar Shaklee [No. id: 913771] 
017-7807014

Tiada ulasan: