20 Oktober 2013

Set Hamil Shaklee

Vitamin Ibu Hamil


Vitamin-vitamin asas ini sudah cukup memberikan keperluan nutrisi yg diperlukan sepanjang kehamilan dimana:


✿Vitalea (LENGKAP DGN IRON) – Multivitamin yang sangat lengkap dengan zat besi. Penting untuk pembinaan sel darah, supaya ibu tidak pitam dan anak membesar dengan sihat. 








 ✿B complex (LENGKAP DENGAN ACID FOLIC), – Lengkap dengan biotin dan folic asid yang sangat perlu untuk pembentukan sel darah merah yang sihat dan secara langsung membantu anak membesar dengan sihat. Si ibu akan turut rasa lebih tenang dan mudah mengawal tekanan perasaan.





















✿Vitamin C – Perlu untuk peningkatan sistem imun oleh tubuh. Mamandangkan ia adalah vitamin yang larut air, ia mudah musnah apabila kita berpeluh, terdedah dengan matarhari dan apabila kita stress. So pengambilan vitamin C sangat la penting.



























✿OsteMatrix(calcium magnesium) – Adalah kalsium , magnesium dan lengkap dengan Vitamin D. Tanpa vitamin D yang mencukupi ia boleh mengganggu penyerapan zat kalsium itu sendiri. Ianya juga bukan hanya dari kalsium karbonat semata-mata dan ini adalah sangat bagus kerana mengurangkan risiko batu karang dan sembelit.Kalsium perlu bukan hanya untuk gigi tetapi untuk pembinaan sel darah . Sebab itu apabila badan kurang kalsium, ianya akan diambil dari tulang dan ini akan memberi risiko kepada ibu yang melahirkan dan menyusu kekurangan kepadatan tulang dan akhirnya mendapat risiko osteoporosis iaitu kerapuhan tulang.







Tapi.. apa yang lebih penting vitamin/supplemen Shaklee ini selamat, berkesan dan semulajadi, tiada pewarna dan perasa tiruan serta bebas bahan sintetik.

Adakah anda juga mementingkan kualiti untuk produk kesihatan anda? 
Saya YAKIN jika anda individu yang menitikberatkan kesan dari pengambilan vitamin sintetik & kesihatan dalaman, anda PASTI akan memilih SHAKLEE!!


Hubungi saya, 

Shah Iza Shahdan 
Pengedar Shaklee anda[ID: 913771]
 017-7807014
 

Tiada ulasan: